Стратегія розвитку.pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB

 

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ

ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

    Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції України, Закону «Про освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.

      1. Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.

      2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:

     - засновник - Новгород-Сіверська районна рада Чернігівської області. Уповноважений орган управління - Відділ освіти Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області;

     - керівник закладу освіти - Довбня Людмила Олександрівна;

     - колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;

     - інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

      Принцип управління - це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.

     Закономірності в управлінні школою - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності школи особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети школи; закономірність взаємодії керуючої та керованої підсистем (за вирішальної ролі першої); залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.

     До основних принципів належать:

- принцип прогностичності внутрішкільного управління;

- єдності державних і внутрішкільних механізмів управління;

- демократизації і гуманізації управління;

- раціонального поєднання централізації і децентралізації;

- єдності єдиноначальства і колегіальності;

- гласності, відкритості управління;

- об'єктивності та інформаційної достатності;

- плановості, перспективності;

- компетентності;

- оптимізації

- системності в управлінні.

                                           УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

· органи колегіального управління школою (педагогічна рада, нарада при директорі, його заступники);

· адміністрація школи (директор, його заступник);

· органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).

                                  УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКЛАДУ:

Управління сучасною школою є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків в адміністрації школи, до якої належать директор та заступник.

                                       ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ:

З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування учнів (Рада Співуправління), учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет закладу (класу), повноваження яких визначає статут закладу. Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.

Акт придбання матеріальних цінностей
IMG_20171123_0002.pdf
Adobe Acrobat Document 517.0 KB
Оганізація харчування (звітність).pdf
Adobe Acrobat Document 994.4 KB
Оганізація харчування (звітність)2.pdf
Adobe Acrobat Document 1'021.3 KB
Організація харчування (звітність)3.pdf
Adobe Acrobat Document 1.2 MB
Список_вчителів_2017.PDF
Adobe Acrobat Document 310.8 KB
Річний_звіт_директора.PDF
Adobe Acrobat Document 239.2 KB
річний_план_2017-2018.PDF
Adobe Acrobat Document 385.1 KB
Штатний розпис.jpg
JPG Image 449.5 KB
Кошторис.jpg
JPG Image 529.1 KB
Кошторис (2).jpg
JPG Image 287.5 KB
режим_роботи.PDF
Adobe Acrobat Document 271.2 KB
Мережа_учнів.PDF
Adobe Acrobat Document 177.7 KB
Організація харчування листопад.jpg
JPG Image 267.8 KB
Організація харчування листопад 2.jpg
JPG Image 163.3 KB
Організація харчування листопад 3.jpg
JPG Image 269.9 KB
Організація харчування листопад 4.jpg
JPG Image 245.7 KB
Організація харчування листопад 5.jpg
JPG Image 298.5 KB
Організація харчування листопад 6.jpg
JPG Image 302.8 KB
Організація харчування листопад 7.jpg
JPG Image 321.2 KB
Організація харчування листопад 8.jpg
JPG Image 279.8 KB
Організація харчування листопад 9.jpg
JPG Image 263.1 KB
Новорічні подарунки.output.pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB
акт харчування 1-4 кл грудень.JPG
JPG Image 449.2 KB
акт харчування 5-11кл грудень.jpg
JPG Image 428.7 KB
акт харчування група грудень.jpg
JPG Image 276.8 KB
акт харчування дитсадок грудень.JPG
JPG Image 648.3 KB
меню група харчування грудень.jpg
JPG Image 395.9 KB
меню дитсадок харчування грудень.jpg
JPG Image 421.5 KB
меню дитсадок харчування грудень (2).jpg
JPG Image 424.2 KB
меню харчування 1-11 кл грудень.JPG
JPG Image 961.8 KB
Результати моніторингу якості освіти за
Adobe Acrobat Document 348.5 KB
Витяг з протоколу №7 від 11.01.2021.pdf
Adobe Acrobat Document 214.4 KB
Витяг з протоколу №8 від 21.01.2021.pdf
Adobe Acrobat Document 125.6 KB